Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ողբերգությունը հասկանալու համար 100 տարի էր պետք. Ոսկեհատ Բաղրամյան

Ողբերգությունը հասկանալու համար 100 տարի էր պետք. Ոսկեհատ Բաղրամյան
08.08.2022 | 07:34

Տեսանյութ ընկավ աչքովս, որտեղ Աղավնոյի երեխաներն իրար հրաժեշտ են տալիս ուրախ տրամադրությամբ, երգ ու պարով։ Ահա այն խեղված, պաթոսախեղդ արժեհամակարգը, որով այսքան տարի «կրթեցին» սերունդներին, վերջին չորս տարիներին՝ ավելի ինտենսիվորեն։
Մարդիկ իրենց տուն-տեղը հանձնում են շուրջպարով, անունը դնում՝ «մենք ուժեղ ենք»:


100 տարի առա՞ջ էլ այսքան ուրախությամբ են լքել իրենց տները, ուղղակի դրա ողբերգությունը հասկանալու համար 100 տարի էր պետք:
Ես սկսել եմ լուրջ վախենալ անորոշությունը չպատկերացնող մարդկանցից:

Դիտվել է՝ 11745

Մեկնաբանություններ

¢ï¿½â€šï¿½Ã¢ï¿½â€šï¿½/spike">Ծաղրանկարչի կսմիթ Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը